Wednesday, 11 January 2012

ABANG HASAN

Abang Hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri Cik Siti Wan kembang. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di Kuala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh Abang Hassan untuk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang serta tahan berjimak. Kawan baik nya telah memperkenalkan dia dengan bomoh indonesia yang handal dalam bab-bab macam tu. Apatah lagi ketika ini isteri nya sedang berpantang kerana melahirkan anak mereka yang ke 5.
Mengikut pengalaman kawan nya yang sudah pun mendapat rawatan dengan bomoh tersebut memang cukup berkesan dan menjadi. Diri
Abang Hassan memang tiada kurang nya, walaupun usia hampir menjangkau lewat 40 an tapi tenaga masih kuat maklumlah kerja sebagai polis, stamina sentiasa kena jaga. Batang zakar yang bersaiz orang asia yang rata-rata berukuran 5 inci itu dirasakan tidak puas untuk mengongkek burit bini nya. Lantaran kerap menonton filem blue mat salleh, keinginan untuk memiliki saiz zakar berukuran mat salleh meluap-luap dalam diri nya, biar isteri meraung da mengerang serta terkapar kepuasan bila dibedal dengan batang zakar nya nanti.
Setelah seminggu lebih menjalani proses urutan dan rawatan dengan bomoh tersebut, memang ada perubahan pada zakar
Abang Hassan, kalau dulu panjang nya hanya 5 inci kini mencecah 8 inci dan ukur lilit nya sebesar buah timun dengan kepala zakar yang mengembang berkilat. Setelah melihat kepada perubahan pada zakar nya kini timbul keinginan yang meluap-luap untuk bersetubuh dan mahu mencuba keupayaan zakar nya kini. Namun begitu isteri nya masih lagi dalam proses pantang, mahu dicubanya pada pelacur nanti bersalahan dengan etika nya sebagai pegawai polis, kalau kena tangkap nanti kena buang kerja. lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan sepupu isteri iaitu Cikgu Zakiah yang tinggal di Bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mereka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenarnya sudah lama menyimpan keiginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu kerana pandai menjaga tubuh nya. Tak hairanlah suami cikgu zakiah yang merupakan penyarah universiti hampir setiap malam membedal tubuh kecil molek itu sehingga melahirkan 4 anak. Cikgu zakiah lebih muda daripada isteri nya dan rupa paras serta bentuk badan juga jauh lebih menawan daripada isteri nya. Abang hassan teringat suami cikgu zakiah sedang menjalani kursus sambil membuat penyelidikan dengan universiti di jepun selama 1 bulan, sebagaimana diberitahu oleh suami nya ketika berkunjung ke ruam nya tempoh hari.
Keakraban cikgu zakiah dengan isteri abang hassan dan diri nya macam adik beradik , kalau bergurau atau bersembang memang tiada batasan tanpa menyimpan apa-apa perasaan. Sebab itulah isteri nya tidak menaruh syak wasangka atau cemburu ketika dia bersembang atau bergurau dengan cikgu zakiah, walau pun kadang-kadang gurauan dan sembang-sembang pasal seks dan rumah tangga,namun ianya habis begitu sahaja tanpa menyimpan sebarang perasaan antara kami.
Namun begitu kali ini abang hassan terpaksa mengubah tanggapan dan persepsi tersebut. Nafsu seks nya yang meluapluap ketika ini memerlukan tempat untuk disalurkan. Abang hassan tidak mempunyai ramai kenalan wanita, hanya cikgu zakiah sahajalah tempat nya mengadu sebarang masalah daripada masalah biasa hinggalah masalah di atas katil. Cikgu zakiah pula jenis yang open minded dan sanggup mendengar segala permasalahan abang hassan. Begitu juga denag cikgu zakiah, abang hassan lah tempat dia mengadu dan meluah kan perasaan nya kalau dia berdepan dengan masalah yang serupa.
Kali ini abang hassan bertekad untuk menguji keupayaan zakar nya pada tubuh cikgu zakiah. Lubang burit cikgu zakiah akan dijadikan sasaran untuk menerima tusukan pertama dan menguji keupayaan zakar nya ini. Inilah peluang untuk melaksanakan impian nya untuk menikmati tubuh sepupu isteri nya itu. Untuk mencapai impian nya tersebut dia telah merancang beberapa strategi antara nya menggunakan ubat perangsang nafsu perempuan yang diperolehi nya dari rakan-rakan nya yang memang kaki perempuan. Walau pun rakan-rakan nya bersedia untuk membantu mendapatkan seorang perempuan untuk abang hassan melepaskan hawa nafsu nya, tetapi abang hassan tak sanggup melakukan nya dan memang abang hassan menjaga etika kepolisian nya sebagai pegawai polis. Dia juga bukanlah seorang yang suka berfoya-foya tak tentu pasal. Kalau diikutkan hati nya memang dia tidak sanggup mengkhianati kesetiaan cikgu zakiah terhadap suami nya, tetapi disebabkan nafsu seks yang kini meluap-luap minta dipuaskan, dia akan cuba menggoda cikgu zakiah dengan bantuan ubat perangsang nafsu yang diperolehi dari rakan nya supaya melakukan hubungan seks dengan nya. Sekira nya strategi nya berjaya dapat lah dia memuaskan nafsu nya dengan menyetubuhi cikgu zakiah dan kalau gagal terpaksalah abang hassan menahan nafsu nya sehingga isteri nya habis berpantang. Mengikut pengalaman rakan rakan nya ubat tersebut sangat berkesan jika dicampur dengan air dan diberi minum kepada perempuan hanya memerlukan 10 minit untuk membuat perempuan tersebut terangsang nafsu seks nya, ketika itulah mereka mengambil peluang untuk melakukan hubungan seks dengan perempuan tersebut.
Setelah merangka strategi, malam itu abang hassan bertolak menuju ke rumah cikgu zakiah yang terletak di bangi kira-kira 30 minit perjalanan dari hotel nya. Kebetulan pula malam itu hujan turun dengan lebat nya, abang hassan akan berpura-pura kereta nya rosak sebagai alasan untuk bermalam di rumah cikgu zakiah. Ketika itulah ubat perangsang nafsu tersebut kan digunakan pada cikgu zakiah, tambahan pula sudah 1 minggu cikgu zakiah ditinggalkan suami nya yang ke luar negara, tentulah gelora nafsu nya juga tinggi. Mengikut perhitungan abang hassan, cikgu zakiah mungkin baru bersih dari haid, peluang tersebut akan digunakan untuk membuntingkan cikgu zakiah dengan benih nya. Abang hassan memang tahu kitaran haid cikgu zakiah kerana diberitahu sendiri oleh cikgu zakiah dan haid memang teratur. Begitu juga keinginan nya untuk menimang anak kecil lagi sebelum usia nya mencecah 40 tahun diluah kan ketika menziarahi isteri abang hassan yang baru melahirkan anak nya. Abang hassan juga tahu cikgu zakiah mengajar sesi petang, jadi dia tidak risau untuk bertandang ke rumah cikgu zakiah malam-malam begini.
Lebih kurang dalam 2 km sebelum sampai kerumah cikgu zakiah, abang hassan menelefon cikgu zakiah menceritakan masalah nya yang mengalami kerosakan kereta dan tidak dapat pulang ke hotel nya malam ini. Sebelum itu memang cikgu zakiah mengetahui tentang abang hassan yang datang berkursus di kuala lumpur dan berkali-kali juga dia mempelawa abang hassan untuk makan tengah hari dirumah pada hari minggu, tetapi disebabkan rasa segan dan kesibukan aktiviti nya abang hassan menolak nya dengan baik. Permasalahan abang hassan itu diterima bulat-bulat oleh cikgu zakiah, 15 minit kemudian dia datang menjemput abang hassan di lokasi kerosakan kereta tersebut. Setelah menelefon trak penunda, kereta abang hassan pun ditarik ke bengkel berdekatan dan hanya dapat dibaik pulih keesokkan hari nya. Abang hassan tak kisah kerana dia tahu dan memang dia sendiri yang merosakkan kereta tersebut. Tu la abang hassan, malam-malam macam ni orang duduk kat hotel je, ni gatal nak merayau kan dah susah, leter cikgu zakiah. Ala kiah duduk kat hotel tu pun sorang-sorang je, nak juga ada cari teman untuk bersembang, abang pergi rumah kawan abang kat bangi lama tadi, masa balik ni kereta baut hal lah pulak, tapi kira ok lah jugak kereta rosak adalah juga orang yang sudi bersembang dengan abang ni, ujar abang hassan pula.
Cikgu zakiah hanya tersenyum. Besok macam mana, tanya cikgu zakiah lagi. Besok abang tak attend lah kursus tu, nak kena settle kereta tu dulu, ujar abang hassan lagi. Kalau macam tu tidur kat sini je lah, nak balik pun dah hampir tengah malam ni, hujan pulak tu ujar cikgu zakiah lagi. Abang fikir pun memang macam tu, tapi segan lah pulak, ujar abang hassan merendah diri. Apa yang nak disegan kan, macam tak biasa dengan rumah ni, lagi pun kita bukan nya berdua-duaan, bibik dan anak saya kan ada ujar cikgu zakiah lagi dengan nada memujuk. Kalau macam itu tak pe lah abang ikut je lah, ingatkan tadi nak pinjam kereta kiah untuk balik ke hotel, ujar abang hassan lagi cuba menyembunyikan niat sebenar nya. Dah makan ke tanya cikgu zakiah bila mereka melangkah masuk kedalam rumah cikgu zakiah. Dah makn dengan kawan tadi, jawab abang hassan ringkas. Kalau macam tu kita pekena kopi panas je la, hujan-hujan begini best juga dapat juga panas kan badan ujar cikgu zakiah lagi. Bagaikan mengikut skrip yang dirancangnya, inilah peluang untuk abang hassan menggunakan ubat perangsang nafsu tersebut. Cikgu zakiah meminta bibik nya menyediakan minuman sementara meraka berbual-bual di ruang tamu. Ketika minuman dihidangkan, cikgu zakiah meminta diri untuk ke dapur, peluang tersbut digunakan oleh abang hassan untuk mencampurkan minuman cikgu zakiah dengan ubat perangsang nafsu yang dibawa nya.
Ketika itu zakar abang hassan mula berdenyut-denyut memikirkan habuan yang akan diperolehinya malam nanti. Abang hassan hanya memerhatikan sahaja cikgu zakiah yang keluar membawa sepiring kueh. Susuk tubuh yang gebu dengan kulit yang putih melepak, buah dada yang montok dan pejal serta punggung yang bulat itu akan diterokai nya malam nanti. Tanpa menaruh syak wasangka, sambil berborak kopi tersebut habis di minum oleh cikgu zakiah. Memang betul apa yang diperkatakan oleh rakan nya, setelah 10 minit cikgu zakiah kelihatan mengantuk dan menggelisah. Kalau kiah dan mengantuk pergi lah tidur dulu, tegur abang hassan melihatkan cikgu zakiah berkeadaan sedemikian. Manakala dalam kepala abang hassan pula ligat memikirkan bagaimanakah cara nya untuk mengajak cikgu zakiah untuk melakukan hubungan seks dengan nya malam ini. Entahlah abang hassan ingatkan minum kopi boleh tahan mengantuk tapi lagi mengantuk jadi nya dah la tu rasa semacam je ni, ujar cikgu zakiah lagi. Abang hassan nak tidur kat mana, bilik bawah boleh dan bilik kat atas pun boleh, kalau kat bawah bilik anak perempuan saya tu kosong, kat atas bilik anak lelaki saya pun kosong ujar cikgu zakiah lagi. Biar abang tidur bilik arif je lah, segan pulak nak tidur bilik sarah tu, jawab abang hassan yang masih menyembunyikan niat sebenar nya kerana dia tahu bilik arif bersebelahan dengan bilik utama yang menjadi bilik tidur cikgu zakiah. Cikgu zakiah menyuruh bibik nya menyediakan dan mengemas tempat tidur untuk abang hassan. Malam ini hanya anak perempuan nya yang ke 2 sahaja ada di rumah yang lain nya bersekolah di asrama penuh.
Setelah bilik dikemaskan, cikgu zakiah berpesan kepada bibik nya supaya mengunci semua pintu, lalu mempelawa abang hassan untuk naik ke tingkat atas. Abang hassan hanya mengekori cikgu zakiah sambil merenung punggung nya yang bulat itu. Ketika melangkah anak tangga cikgu zakiah telah tersadung dan hampir terjatuh, tapi mujurlah abang hassan sempat memegang nya untuk menghalang tubuh cikgu zakiah daripada terjatuh. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hasan untuk menyentuh buah dada cikgu zakiah yang montok dan pejal itu. Ianya tidak dihalang oleh cikgu zakiah. Ish abang hassan ni, pandai je ambil kesempatan ye, tegur cikgu zakiah yang tesipu-sipu. Abang hassan melepaskan tangan nya daripada tetek cikgu zakiah. Tu la kalau melangkah tu biar lah berhati-hati, tau la tengah mengantuk tu, nasib baik abang terpegang kat atas je kalau terpegang yang bawah tu, lagi haru jadi nya ujar abang hassan sambil tertawa kecil. Ish abang hassan ni dah mula nak menggatal ye, ujar cikgu zakiah sambil mencubit punggung abang hassan. Ketika itu zakar abang hassan mula menegang.

Cikgu zakiah mengekori abang hassan hingga ke dalam bilik anak nya. Setelah dilihat semua kelengkapan untuk abang hassan mencukupi, dia meminta diri unutk ke bilik nya. Abang hassan melihat punggung padat dan bulat cikgu zakiah dengan penuh kegeraman ketika cikgu zakiah membetul kan selimut yang disedia untuk nya lalu dengan selamba dia menggosok-gosok batang zakar nya yang kini menegang sepenuh di depan cikgu zakiah. Tergaman cikgu zakiah melihat kelakuan abang hassan tersebut. Batang abang menegang lah kiah, mungkin sebab terpegang tetek kiah tadi kot, ujar abang hassan selamba. Tu la abang hassan buat perangai gatal lagi, yang dok pandai ramas tetek kiah tadi sape suruh, kang dah susah kalau macam ni, ujar kiah pula cuba mengawal diri nya sambil menghulur kain pelikat kepada abang hassan. Salin seluar dengan kain pelikat ni, nanti tidur selesa sikit, ujar cikgu zakiah lagi. Tadi tu nasib baik terpegang tetek kiah aje, kalau terpegang burit kiah tadi mahu terpancut air mani abang ni, ujar abang hassan cuba menggoda kiah dengan sembang hangat nya. Ishh abang hassan ni lucah betul, ujar kiah pula tersipu malu-malu. Beginilah keadaan nya kiah kalau dah kemarut sangat nak bersetubuh, gian dah naik sampai kat kepala bila dah lama sangat tak dapat lubang burit ujar abang hassan tanpa segan silu berterus terang dengan niat untuk menggoda cikgu zakiah supaya bersetubuh dengan nya, kerana dia tahu cikgu zakiah kini terangsang akibat ubat yang diberikan. Ala abang hassan, kak sal tu cuma seminggu saje lagi berpantang, lepas tu abang balun lah puas-puas burit kak sal tu ujar cikgu zakiah yang juga tak mahu mengalah dengan topik yang dibualkan. Sememang nya antara dia dan abang hassan sudah terbiasa bergurau dan bersembang topik-topik lucah ni.
Ye la kiah nak tunggu seminggu tu la rasa macam nak meletup kepala pelir abang ni, ujar abang hassan pula. Dah sebulan lebih air mani abang terperam ni gian nya dah naik sampai kepala dah, kalau tak lepaskan boleh migrain abang dibuat nya ujar abang hassan lagi. Cikgu zakiah hanya tersenyum mendengar celoteh abang hassan tersebut, niat untuk ke bilik tertangguh seketika. Nak kiah tolong lancapkan ke sampai terkeluar air mani abang tu, ujar cikgu zakiah dalam nada bergurau dan menggoda. Ala kalau setakat guna tangan, abang pun boleh buat sendiri, masalah nya sekarang abang tengah gian sangat ni nak merasa burit ni, kalau dengan tangan mesti tak puas punya, kalau macam ni mesti nak kena dengan lubang burit jugak ni baru puas, ujar abang hassan dalam nada merayu sambil menggosok-gosok batang zakar nya yang mencanak keras disebalik kain pelikat yang dipakai nya. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendengar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. Kiah abang merayu dengan kiah, bukan nya niat abang untuk mengambil kesempatan, abang memang sayang dan respect kat kiah macam bini abang juga, tapi malam ini dan dalam keadaan macam ini, kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap ni, bagilah peluang kat abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubuh kiah malam ini saja, tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni, bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni, ujar abang hassan dengan nada merayu dan muka kesian nya.
Kiah bukan nya tak sudi nak tolong abang hassan, tapi dalam bab nak bagi tubuh kiah kat abang hassan malam ni, kiah tak berani lah abang, nanti rasa bersalah pulak dengan suami kiah, jelas cikgu zakiah cuba menenangkan abang hassan. Abang tak berniat pun nak mengheret kiah untuk berlaku curang, tapi malam ni abang merayu dan mintak tolong sangat dengan kiah, benarkan lah abang menggunakan tubuh kiah untuk melegakan nafsu abang ni, kiah anggaplah orang yang menyetubuhi kiah malam ini adalah suami kiah, perbuatan nya sama je kiah, yang penting kiah bersedia menerima tusukan zakar abang kedalam burit kiah tu, lepas tu kita buat lah macam biasa sampai terkeluar air mani, rayuan abang hassan dalam menjelaskan keinginan nya. Hah, abang nak lakukan sampai keluar air mani, nak pancut dalam ke, tanya kiah sedikit tergaman. Ye lah, kalau tak pancut kat dalam dalam, nanti tak puas, lagi pun tu kan ubat awet muda, untuk kebaikan kiah juga, ujar abang hassan meneruskan godaan nya. Ingatkan tadi abang nak rasa je, bila dah masuk tu abang cabutlah balik, tak ada lah sampai nak pancut kat dalam, saya dalam kitaran subur ni abang, kalau pancut kat dalam silap-silap boleh termengandung saya nanti, ujar cikgu zakiah lagi. Ala dulu kiah juga yang cakap kan kat abang yang kiah teringin nak timang anak kecil lagi kan, biar abang tolong buntingkan kiah malam ni, kalau nak tunggu suami kiah, lambat lagi dia balik, masa tu mungkin kiah dah tak subur, peluang nak mengandung tu nipislah, ujar abang hassan lagi meneruskan godaan nya. Ye la bang bila terfikir kan nak baby lagi, rasa bersemangat lah pulak, lagi pun entah lah malam kiah rasa terangsang semacam je, baiklah abang, kiah sedia melayan abang malam ni, ikut suka abang lah nak pancut dalam pun, mengandung pun tak pe ujar cikgu zakiah yang mula mengalah.
Apabila mendapat saja lampu hijau daripada cikgu zakiah, abang hassan tak tunggu lama, terus saja dia menarik tubuh cikgu zakiah ke pangkuan nya lalu dipeluk dan diromengnya tubuh itu semahu-mahu nya. Cikgu zakiah hanya membiarkan saja dan hanya memejam mata menikmati rangsangan yang diberikan oleh abang hassan. Sedar-sedar diri nya sudah terbaring di atas katil anak nya dan abang hassan sudah pun berada di atas tubuhnya. Ketika abang hassan cuba melucutkan seluar dalam yang dipakai nya, timbul kerisauan dihati cikgu zakiah, takut berlaku persetubuhan dengan abang hassan di bilik anak nya. Lalu dengan lembut cikgu zakiah mengajak abang hassan kebilik tidurnya untuk meneruskan niat abang hassan yang mahu melakukan hubungan seks dengan diri nya malam ini. Abang hassan akur dengan permintaan cikgu zakiah itu, bagi diri nya tak kisah tempat nya dimana, asalkan cikgu zakiah sudi melayan nafsu seks nya malam ini.

Sampai saja dibilik tidur cikgu zakiah lantas beliau mengunci pintu bilik nya dan menanggalkan baju kaftan nya yang tinggal cuma coli dan selura dalam nya sahaja. Yang dua ni abang hassan buka sendiri kalau nak tengok, ujar cikgu zakiah yang melihatkan abang hassan masih terpegun merenung tubuh nya. Selepas itu cikgu zakiah berbaring di atas katil nya lalu menutup tubuhnya dengan selimut. Apa ditunggu lagi abang hassan, kapal dah sedia nak belayar ni, cuma tunggu nakhoda nya sahaja unutk mengemudikan pelayaran, ujar cikgu zakiah lagi. Hai kiah masih sempat bermadah ye, celah abang hassan yang turut sama menyelinap masuk kedalam selimut tersebut. Cikgu zakiah hanya tersenyum dengan guraun tersebut. Memandangkan abang hassan telah pun berada di atas katil nya, cikgu zakiah menanggalkan coli nya mendedahkan gunung kembar nya yang gebu, putih dan sudah mengeras itu, lalu disuakan kepada abang hassan. Bagaikan memahami keinginan cikgu zakiah, dengan rakus abang hassan terus meramas dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah hinggakan cikgu zakiah mendesis kegelian, lalu menelentangkan diri nya serta mengangkangkan kaki nya. Kedudukan tersebut memudahkan abang hassan untuk menindih tubuh cikgu zakiah manakala bibir nya ligat menjilat dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah. Manakala jari-jemari nya pula ligat mneggosok dan menggentel-gentel faraj dan kelentik cikgu zakiah yang sudah pun basah dengan air berahi nya. Cikgu zakiah membiarkan sahaja tubuh nya dikuasai oleh abang hassan dan sememang nya dia juga menikmati rangsangan yang dimainkan oleh abang hassan. Abang hassan yang tidak lagi dapat menahan nafsu nya terus sahaja bercelapak dicelah kangkang cikgu zakiah dengan zakar nya yang terhunus tegang dan bersedia untuk ditusukkan ke dalam burit cikgu zakiah.

Akibat terlalu asyik beromeng tadi, selimut yang menutupi tubuh mereka telah jatuh ke lantai mendedahkan tubuh bogel cikgu zakiah dan abang hassan yang sedang dilambung nafsu itu. Ketika itu cikgu zakiah agak terkejut dan terpegun dengan saiz batang zakar abang hassan yang keras, besar dan panjang serta berurat-urat itu jauh mengalahkan saiz zakar suami nya, malah mengalahkan saiz batang zakar mat salleh yang pernah dilihatnya ketika menonton filem blue bersama suami nya suatu ketika dulu. Besar nya batang pelir abang hassan, boleh masuk ke ni, naik seram pulak saya, rungut cikgu zakiah yang agak gugup melihat saiz zakar yang akan memasuki lubang faraj nya nanti. Ala kiah, kak sal kau tu, dah lima kali bunting hasil penangan batang pelir abang ni, dulu kak sal kau tu takut macam ni jugak, mula-mula tu memang susah dan sakit sikit bila dah masuk dan dah biasa rasa sedap serta nikmat lah nanti, pujuk abang hassan yang mula menekan kepala zakar nya pada rongga faraj cikgu zakiah. Pelan-pelan ye abang hassan, takut terkoyak saya punya nanti, pesan cikgu zakiah yang cuba bekerja sama sepenuhnya demi kenikmatan bersama. Ye la, abang tekan pelan-pelan ni, akalu sakit kiah cakap la ye, sayang, pesan abang hassan lagi yang telah pun berjaya menusuk separuh daripada batang zakar nya kedalam rongga burit cikgu zakiah. A
rrrkkkkkkk……..besarnya pelir abang hassan, boleh masuk lagi ke, tak tertanggung saya menahan senak ni, rintih cikgu zakiah yang merasakan saluran faraj nya mengembang untuk mengimbangi saiz batang zakar abang hassan yang telah pun memasuki rongga faraj nya. Tahan kejap ya sayang, sikit lagi nak masuk habis ni, sakit kejap sahaja ni, lepas ni nikmat lah, pujuk abang hassan lagi. Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. Terlopong dan ternganga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang pelir kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya, dimana kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya. Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam faraj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj cikgu zakiah menikmati kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. Namun begitu tangan dan jari jemari nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah. Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya, terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah.
Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya, lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati klimak nya yang pertama. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Keadaan tersebut memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Kini cikgu zakiah mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan, lalu dia memeluk manja tubuh abang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang dengan penuh nafsu setiap kali menerima tusukan zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. Setelah hampir 30 minit abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah, akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar, lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil memeluk kemas tubuh cikgu tersebut. Air mani abang dah nak keluar ni, abang pancut dalam ye sayang, bisik abang hassan pada telinga cikgu zakiah. Beliau hanya mengganguk-ngangguk kepala lalu membalas pelukan abang hassan serta mengemaskan kepitan kakinya pada pinggang abang hassan. Otot faraj mula mengemut kemas batang zakar abang hassan yang mana kepala zakar nya rapat menyentuh pintu rahim cikgu zakiah.

Sekali lagi abang hassan melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah sebelum dia melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang memenuhi rahim cikgu zakiah. Ketika itu abang hassan juga merasakan tubuh cikgu zakiah menggigil-gigil menerima pancuta mani tersebut. Setelah habis titisan terakhir air mani nya dilepaskan kedalam rongga burit cikgu zakiah, abang hassan terdampar kelesuan di atas tubuh cikgu zakiah yang juga kelelahan setelah dikerjakan oleh abang hassan.
Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur, barulah abang hassan mencabut nya dari rongga faraj cikgu zakiah, lalu membersihakan sisa-sisa air mani yang masih mengalir keluar dari lubang burit cikgu zakiah yang agak terlohong dikerjakan oleh zakar abang hassan. Banyak nya air mani abang, habis basah cadar ni, ujar cikgu zakiah yang mula bangun untuk menukarkan cadar tersebut. Ala, bukan air mani abang je tu, air mani kiah pun banyak jugak celah abang hasan pula. Ishh abang, akalu tengok saiz batang zakar abang hassan tu, memang tak sanggup nak layan, mengerikan.. tapi bila dah kena rasa sedap dan nikmat lah pulak, ujar cikgu zakiah lagi. Kan abang dah cakap, sakit kejap je, lepas tu sedaplah, apa kiah nak rasa lagi ke, tanya abang hassan dalam nada bergurau. Ish dah lah, tak sanggup lagi lah abang, esok nak kerja ni, lagipun badan dah penat ni, kita tidur je lah, cadang cikgu zakiah. abang tidur kat bilik arif lah ye, buka apa kalau tidur kat sini, takut takde kerja lain nanti, asyik nak melekat kat celah kangkang saya je nanti ujar cikgu zakiah lagi dalam nada bergurau. Ye la, lai pun esok kiah kan kerja, tapi sebelum tu abang nak cium pipi kiahh tu sekali lagi ujar abang hassan pula. Ye la, tapi jangan lebih-lebih tau, takut nanti tegang pulak yang di bawah tu, dah satu kerjalah pulak nak kena pancut sekali lagi, balas cikgu zakiah. Ye la abang faham ujar banag hassan lagi, lalu dia memberikan ciuman mulut serta meramas beberapa kali buah dada dan punggung cikgu zakiah yang gebu itu, sebelum beliau berlalu kebilik tidur nya dengan rasa penuh kepuasan setelah hampir sebulan bebanan yang ditanggung nya dilepaskan sepuas-puas nya pada tubuh cikgu zakiah.
Keesokan nya semasa sarapan pagi wajah cikgu zakiah nampak ceria dengan penuh kepuasan. Pagi itu abang hassan dihidangkan dengan telur separuh masak yang dicampurkan dengan madu dan roti dengan sup kambing. Aik lain mcam je menu sarapan pagi ni, tegur abang hassan. Ye la, orang dah kerja kuat semalam kan, kenalah ganti tenaga ujar cikgu zakiah lagi. Bibik semalam cakap ada urusan kat pejabat pos kan, tak pelah bibik pergilah, selesaikan urusan tersebut, tengah hari nanti biar saya yang masak, pesan ciku zakiah pada orang gaji nya. Kalau begitu baiklah puan, saya pergi berurusan dulu ye, sahut orang gaji nya. Kini tinggal lah abang hassan berdua sahaja dengan cikgu zakiah. Ni yang abang rasa malas naik pergi tengok kereta ni, rungut abang hassan. Cikgu zakiah hanya tersenyum seolah-olah memahami apa yang di ingini oleh abang hassan. Ala abang pergi lah tengok dulu, bila bengkel tu boleh siapkan kereta tu, bibik tu kalau pergi pejabat pos , mesti balik lambat punya, lagipun saya masuk kerja tengah hari, masih banyak masa lagi ni, bang, ujar cikgu zakiah lagi.
Kalau macam tu baiklah, abang pergi dulu, ujar abang hassan pula sambil mengucup pipi cikgu zakiah. Nanti jangan lupa bila pergi nanti kunci pintu tau, saya kat atas, ada kerja sikit, ujar cikgu zakiah lagi. kerja apa tu, tanya abang hassan dalam nada bergurau. Eh adalah, nak buat persediaan mengajar petang ni, periksa buku murid, tak kan lah saya nak mengangkang pulak, yang tu kenalah tunggu abang balik dulu lah, balas cikgu zakiah sambil tertawa. Ishh kiah ni, baut abang geram dan tak tahan je tau, ujar abang hassan lagi. Tak pe lah abang pergilah tengok kereta tu dulu, bila balik nanti tak payah nak tahan-tahan, pancut je kat dalam sampai puas, ujar cikgu zakiah dalam nada menggoda. Setelah melihat kereta nya di mana pihak bengkel akan menyiapkan kereta nya sebelum tengah hari, abang hassan pun bergegas pulang ke rumah cikgu zakiah, rindu nya pada tubuh cikgu zakiah meluap-luap, zakar nya dari tadi asyik menegang memikirkan kenikmatan burit cikgu zakiah. Sampai je dirumah cikgu zakiah, abang hassan terus mengunci pintu dan terus mendapatkan cikgu zakiah yang berada di tingkat atas. Aik cepat nya tengok kereta, bila siap, tanya cikgu zakiah bila melihatkan abang hassan sudah tercegat didepan bilik nya. Tengah hari nanti, jawab abang hassan ringkas lalu mendekati cikgu zakiah yang hanya berkemban dengan kain batik. Elok lah tu, boleh lah kita keluar sekali nanti, ujar cikgu zakiah lagi.
Itu lah yang abang harapkan, dapat lah tumpang kiah , tengahari nanti ujar abang hassan yang dibalas dengan senyuman oleh cikgu zakiah. Tapi sebelum tu, abang nak tumpangkan air mani abang ni kedalam rahim kiah tu dulu, dari tadi zakar abang ni asyik terhangguk-hangguk tak sabar nak keluar, ujar abang hassan dalam nada yang menggoda. cikgu zakiah hanya tersenyum dan faham sebab dia yang mulakan nya pagi tadi. Sebelum abang keluar kan zakar abang tu, tutup pintu bilik tu dulu, kang tak semena-mena bibik nampak kita nanti kang, ujar cikgu zakiah lagi. Setelah pintu bilik ditutup dan dikunci abang hassan menghampiri cikgu zakiah lalu memeluk nya dari belakang dan mencium tengkuk nya, manakala tangan nya pula ligat meramas dan menggentel puting tetek cikgu zakiah ynag mula mengeras itu. Fuh, geram nya dengan tetek kiah ni, macam tetek anak dara lah, puji abang hassan sambil rakus meneruskan ramasan pada keseluruhan buah dada cikgu zakiah. Ala, dah anak empat bang, kalau termasuk suami saya dan abang hassan dah enam kepala yang mengerjakan tetek saya ni, ujar cikgu zakiah menyeluruh. Habis yang anu tu , berapa orang yang dah pakai, tanya abang hassan sambil mulut nya memuncungkan kearah burit cikgu zakiah.
Ishh abang hassan ni, ada pulak tanya kesitu, mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak, ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hassan je tau, mana boleh bagi senang-senang je benda ni kat orang lain, jawab cikgu zakiah. Yang abang pulak, dah berapa burit perempuan yang rabak kena penangan batang balak abang ni, tanya cikgu zakiah sambil melancap batang zakar abang hassan yang kini keras menegang. Abang pun mana ada perempuan lain cuma burit kak sal dan burit kiah je yang pernah merasa batang abang ni, jawab abang hassan yang kini tangan nya mula beralih ke arah burit cikgu zakiah yang mula berair. Boleh percaya ke ni bang, tanya cikgu zakiah lagi. Betul kiah, kalau tak percaya tanya lah kak sal kau tu, abang memang jarang keluar malam, selagi kak sal kau tu mampu mengangkang, burit dia sahajalah tempat abang melepaskan nafsu, bila dia tak dapat nak mengangkang untuk abang, sebab itulah abang terpaksa merayu mintak tolong dengan kiah ni, dah tak tahan sangat nak bersetubuh, ujar abang hassan lagi. Ooo jadi kiah ni hanya temapt abang lepaskan nafsu abang sahaja lah ye, rungut cikgu zakiah. Eh takde lah kiah abang sangat menghargai pergorbanan kiah ni, sebab itulah abang cuba berusaha untuk memenuhi keinginan kiah untuk beranak lagi, ujar abang hassan pula. Ala yang sedap nya abang hassan dan yang penat nya saya, nak melayan nafsu abang tu ujar cikgu zakiah sambil mengulum kepala zakar abang hassan. Abang hassan mendesis kenikmatan. Ohhh sedap nya, pandai kiah kulum, puji abang hassan lagi. Saja nak cuba macam orang putih buat tu, tapi tak boleh lebih-lebih nanti abang terpancut dalam mulut saya, tak sanggup saya, ujar cikgu zakiah lagi. Kalau nak lebih-lebih jugak jom jolok kat lubang faraj saya ni, dah tak tahan ni, berdenyut-denyut nak rasa batang abang ni, ujar cikgu zakiah lantas berbaring di atas katil dengan kaki terkangkang.
 Tanpa disuruh abang hassan mula menindih tubuh cikgu zakiah dan bercelapak dicelah kangkang nya. Kepala zakar nya yang mengembang berkilat itu dihalakan betul-betul pada muara burit cikgu zakiah yang telah pun dinikmatinya malam tadi. Perlahan-lahan abang hassan menekan kepala zakar nya memasuki rongga burit cikgu zakiah sehinggalah keseluruhan batang zakar nya tenggelam di dalam burit cikgu zakiah. Cikgu zakiah mengerang manja menahan kesenakan dan kenikmatan yang disalurkan oleh zakar abang hassan. Dengan lembut dan perlahan abang hassan mula menghenjut burit cikgu zakiah yang memeluk kemas tengkuk nya. Abang hassan meneruskan henjutan zakar nya kedalam lubang burit cikgu zakiah sehinggalah cikgu zakiah mendapat klimaks yang pertama. Abang hassan memberhentikan sebentar henjutan zakar nya untuk memberi ruang kepada cikgu zakiah untuk menikmati kesensasian klimaks nya itu. Cikgu zakiah pun begitu, otot faraj nya sentiasa mencengkam dan mengemut zakar abang hassan setiap kali batang tersebut memasuki rongga faraj nya dan ditusuk hingga kedasar faraj nya. Setelah lebih setengah jam abang hassan berada di atas tubuh cikgu zakiah dengan batang zakar nya yang masih rancak mengerjakan burit cikgu zakiah, akhir nya tiba masa untuk abang hassan memancutkan air mani nya. Kepala zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut, abang hassan mula mendesis kenikmatan disaat air mani nya menyembur-nyembur keluar memenuhi rahim dan rongga burit cikgu zakiah. Menyedari keadaan tersebut cikgu zakiah cikgu zakiah mengemaskan pelukan dan mengepit punggung abang hassan dengan paha nya supaya zakar abang hassan dapat masuk sedalam-dalam nya kedalam rongga burit nya. Cikgu zakiah mengeluh panjang disaat abang hassan memancutkan semua air mani nya kedalam rahim nya.
Setelah kesemua air mani nay dilepaskan kedalam burit cikgu zakiah , abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam rapat didalam burit cikgu zakiah untuk menghalang air mani nya daripada mengalir keluar dari faraj cikgu zakiah dan memberi ruang kepada sperma nya untuk bersatu dengan benih cikgu zakiah, kerana target nya memang untuk membuntingkan cikgu zakiah. Cikgu zakiah tersenyum melihat riak kepuasan yang terpapar di wajah abang hassan. Walaupun tubuh abang hassan ini berat, namun dia sudi membiarkan abang hassan terdampar kepenatan dia atas tubuh nya dengan zakar abang hassan yang masih terendam di dalam burit nya. abang kiah penatlah, nak lelap kejap, kalau kiah terlena tolong kejutkan sebelum jam 12.30 ye, pesan cikgu zakiah lantas memejam kan mata nya melepaskan segala kelelahan setelah penat dikerjakan oleh abang hassan. Baiklah sayang, ujar abang hassan sambil mencium bibir cikgu zakiah. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur di dalam burit cikgu zakiah, abang hassan mula bangkit daripada menindih tubuh cikgu zakiah dan mencabut zakar nya dari rongga burit cikgu zakiah. Abang hassan memerhatikan tubuh mongel yang dikuasai 100% itu lalu membersihkan burit cikgu zakiah daripada sisa air mani yang mengalir keluar. Abang hassan tersenyum kepuasan sambil merenung burit temban cikgu zakiah yang terpelohong dikerjakan oleh nya. Abang hassan menyelak sedikit muara burit cikgu zakiah dan kelihatan air mani nya yang masih bergenang di dalam rongga burit tersebut. Hai kiah, bunting jugak lah kau agak nya kena penangan batang pelir aku ni, bisik hati abang hasan lalu menyelimut tubuh cikgu zakiah. Selepas itu abang hassan beredar ke bilik nya untuk berehat, sebelu bertolak pulang ke hotel nya.

BERUBAT


Malam itu aku bersetuju untuk mengikuti kawan ku, Alias yang selama ini asyik mengajak ku untuk sama sama menikmati pengalaman baru, walaupun sudah banyak kali aku menolak kerana kesibukan kerja. Namun pada malam itu, entah kenapa aku bersetuju setelah mendengar ceritanya yang penuh sensasi yang pada pendapatku adalah tidak logik dan benar. Katanya kalau aku tidak pernah, ikutlah dia untuk menyaksikan dengan sendiri atau merasakan dengan sendiri akan kehebatan pengalaman yang bakal di tempuhi.

Tepat jam 10 malam kami sampai di rumah gurunya, Pak Abu. Pak Abu adalah seorang guru silat dan juga sorang bomoh yang tinggal jauh di pendalaman kerana mengamalkan ilmunya. Hanya orang orang yang tertentu sahaja dapat berjumpa dan berubat dengannya.

Malam itu ada 2 pasangan yang datang untuk berubat yang dibawa oleh salah seorang anak murid Pak Abu. Pasangan itu dalam lingkungan lewat 20an manakala yang satu lagi berusia didalam sekitar awal 40an.

Dari maklumat awal yang aku tahu dari kawan ku itu, malam ini adalah malam yang agak istimewa kerana kedua dua pasangan tersebut akan menjalani rawatan secara serentak dan mereka semua sudah pun di beritahu akan syarat syaratnya.

Pak Abu mempersilakan kedua dua wanita itu untuk tampil ketengah ruang dan berbaring di atas tikar mengkuang yang telah disediakan bersama dengan bantal dan minyak. Aku dapat tahu yang pasangan muda menghadapi masalah gangguan orang luar dimana isterinya menjadi dingin setiap kali ingin bersama manakala pasangan yang satu lagi menginginkan zuriat yang pertama.

Setelah mendapat izin dari suami yang tua, Pak Abu merapati wanita itu sambil mulutnya membaca mentera dan mengarahkan agar wanita itu berbaring sambil mendepakan tangan. Pak Abu mengambil tempat di kanan pinggang wanita itu sambil mengurut keseluruh badan wanita itu dari luar pakaian. Wanita ini agak cantik dan bertudung labuh, mempunyai perwatakan yang menarik dan susuk badan agak menawan. Dadanya agak menggunung terutama didalam keadaan menelentang walaupun bertudung labuh.

Urutan Pak Abu semakin berahi dan tudung labuh sudah pun di angkat ke leher. Setiap pergerakan dan tingkah laku Pak Abu, aku perhatikan dengan penuh khusyuk. Malam ini Pak Abu di bantu oleh 3 anak muridnya, Hamad, Salleh dan Alias, kawan aku tadi. Mereka semua sedang asyik membaca mentera sambil bergerak perlahan lahan kearah kedua dua wanita itu.

Tindakan Pak Abu semakin rancak dan berani. Tangannya mengurut kemas di kedua dua buah dada wanita itu dan sedikit demi sedikit tanganya menjalar masuk kedalam baju kurung sambil mencari buah dada dari dalam. Pernafasan wanita itu semakin ghairah manakala tangan Pak Abu semakin rancak meramas buah dada sambil tersenyum kepada semua yang ada di situ. Murid muridnya yang lain mula merapati Puan Sari yang sedang keasyikan di ulit tangan Pak Abu dan Puan Shida yang masih lagi terbaring di tikar sebelah Pak Abu.

Hamad, anak murid pak abu yang paling lama dan kanan merapatkan diri ke Puan Sari yang sedang keasyikan dan mula mengosok dan mengurut di bahagian kaki dan paha sambil perlahan lahan menyingkat kain Puan Sari keatas pinggang. Hampir semua kain itu terangkat ke paras pinggang hingga menampakkan seluar dalam Puan Sari. Semua mata tertumpu pada arah tu yang sedang ditarik ke bawah akan seluar nya. Perlahan lahan seluar dalam di lurut ke bawah dan sedikit demi sedikit permandangan yang indah menjelma jelas di hadapan mata.

Hamad tanpa membuang masa mengurut terus ke arah selangkang Puan Sari, dan meremas-remas kemaluan dengan berahinya tanpa berlapik. Jari-jemari Hamad terus bermain di kemaluan Puan Sari dan sekali menyentuh klitoris dan cuba mengacah-ngacah untuk masuk ke kemaluannya. Lama-kelamaan, Hamad mula merasakan kemaluan Puan Sari mulai basah dan mula sayup-sayup kedengaran suara Puan Sari mendesah perlahan.
Dengan birahi menggelegak, Hamad naik ke atas berhampiran kaki Puan Sari yang terlentang. Sesaat kemudian, tangannya meraih kedua kaki Puan Sari yang masih ditutupi kain baju kurungnya dan terus melepaskannya ke lantai. Mata Hamad membesar ketika melihat kaki telanjang Puan Sari berkulit putih mulus ini cukup indah putih kemerahan. Kakinya yang halus dengan otot yang kebiruan terlihat sangat indah dan merangsang nafsunya lantas membuatnya tergerak untuk mengelus-elusnya.

Tangan Hamad meraba-raba merasakan kemulusan betis Puan Sari yang kenyal dan terasa hangat dan lembut. Bibir dan lidah Hamad pun kian liar menjilati untuk menikmati kemulusan kaki Puan Sari kian ke atas. Betis putih yang mulus dan ditumbuhi bulu-bulu nan halus ini dalam basah kuyup oleh jilatan dan ciuman Hamad sambil tangan mula merayap ke pehanya yang bulat dan padat.

Hamad semakin bernafsu merasakan kemulusan paha putih yang kencang serta padat tersebut.

Baju kurung yang dipakai Puan Sari kian tersingkap hingga ke pinggang membuatkan bahagian bawah tubuh Puan Sari telanjang. Hamad melotot penuh nafsu melihat pemandangan yang menggiurkan di depannya. Bayangkan Seorang ibu alim yang bertudung labuh kini dalam keadaan setengah telanjang.

Bahagian atas Puan Sari masih lagi rapi dengan tudung labuh lebar yang membalut wajahnya.

Tangan Hamad mula mengusap kemaluan Puan Sari yang kelihatan membukit itu. Tangan Hamad terus telah menikmati kekenyalan bukit kemaluan Puan Sari

Hamad memperhatikan wajah Puan Sari yang terlentang di depannya ini. Wajah ayu berbalut tudung labuh mula bertambah kemerah-merahan. Wajah ibu alim ini mula memperlihatkan ekspresi wanita yang tengah dilanda birahi.

Tidak sabar lagi, Hamad terus membenamkan wajahnya di kemaluan Puan Sari. Lidah Hamad terjulur menjilati kelentit yang menonjol di antara bibir kemaluan Puan Sari. Saat lidahknya mulai menyapu kelentit Puan Sari tiba-tiba pinggulnya menggelinjang diiringi desahan ibu alim bertudung labuh ini.

Belahan bibir kemaluan Puan Sari dengan kelentit yang menonjol di tengahnya, terlihat semakin nampak jelas. Bulu-bulu kemaluan yang tercukur rapi di bukit kemaluan ibu alim ini juga terlihat semakin jelas. Melihat pemandangan indah di selangkang Puan Sari, membuat Hamad menjadi semakin tidak sabar.


Bibir kemaluan Puan Sari terlihat merekah kemerahan dengan kelentit menonjol kemerahan di tengahnya. Hamad menjadi sangat terangsang melihat hal ini. Dengan bernafsu, Hamad menghirup dan menjilati cairan kenikmatan Puan Sari yang menetes dari kemaluannya.Hamad merasa paha Puan Sari bergetar lembut ketika lidah Hamad mulai menjalar mendekati selangkangnya.
Puan Sari menggeliat kegelian ketika akhirnya lidah itu sampai di pinggir bibir kewanitaannya yang telah terasa menebal. Ujung lidah Hamad menelusuri lepitan-lepitan di situ, menambah basah segalanya yang memang telah basah itu. Temengah-mengah, Puan Sari mencengkeram rambut Hamad dengan satu tangan, seolah olah cuba menghalang Hamad dari meneruskan perbuatan itu.


Hamad segera menjilat di daerah yang paling sensitif milik Puan Sari . Puan Sari mengeliat hebat ketika lidah dan bibir Hamad menyusuri sekujur kemaluan ibu alim ini. Mulut wanita ini mendesah-desah dan merintih-rintih saat bibir kemaluannya di kuak lebar-lebar dan lidah Hamad terjulur menjilati bagian dalam kemaluannya. Ketika lidahnya menyapu kelentit Puan Sari yang telah mengeras itu, Puan Sari merintih hebat dan tubuhnya mengejang sehingga terangkat.

Hamad terus mengunyah-ngunyah kemaluan Puan Sari beberapa saat yang membuat ibu alim bertudung labuh ini mengerang dan merintih.


Mata Hamad kini terarah pada sepasang payudara gebu milik Puan Sari yang masih tersembunyi di balik tudung labuh dan baju kurung yang dipakai Puan Sari. Tangan Hamad meraih tudung labuh tersebut lantas menyingkap hingga ke lehernya, kemudian dengan lincah jari-jari tangan Hamad meramas payudara Puan Sari yang kelihatan gebu dan lembut sekali.

Dirasuk nafsu, Hamad terus merentap dan mengoyakkan baju kurung sutera Puan Sari dan mencampakkannya ke atas lantai. Perlahan kelihatan kulit mulus Puan Sari yang kini hanya ditutupi tudung labuh dan bra. Puan Sari tidak mampu berbuat apa-apa dan hanya menanti tindakan Hamad.

Hamad lantas menarik bra yang menghalang pandangannya pada payudara Puan Sari. Buah dada Puan Sari nampak sangat montok dan indah. Buah dada yang putih mulus dengan puting susu yang kemerahan membuat Hamad segera mengunyahnya secara bergantian.

Puting susu yang telah tegak mengeras itu dihisap dan digigit-gigit kecil membuat Puan Sari terpekik kecil menahan kenikmatan birahinya.


Hamad sudah tak tidak dapat menahan nafsuku meneruskan hisapan-hisapan di payudara tersebut tanpa menanggalkan tudung labuh Puan Sari. Puan Sari hanya mampu mengerang

Hamad mula menggeselkan batangnya pada kemaluan Puan Sari.. Perlahan-lahan Hamad menekan batang ke ruang yang terasa hangat dan sempit itu. Kemaluan Puan Sari telah pun cukup basah untuk memulakan hubungan seksual. Hamad menekan perlahan-lahan dan menarik kembali. Tindakan Hamad itu diiringi dengan keluhan daripada Puan Sari.

“Ahhh..Ahh...” rintih Puan Sari dengan nafas tersekat sekat. Sememangnya kemaluan Puan Sari terasa sempit sekali seperti anak gadis. Hamad semakin garang lantas membenamkan keseluruhan batangnya ke dalam kemaluan Puan Sari. Puan Sari tersentak dan cuba sedaya upaya untuk menyediakan dirinya dengan kemasukan batang yang berlainan saiz dari milik suaminya ini. Tudung labuhnya kian berkedut akibat ditindih Hamad.

Hamad mula mengenjut kemaluan Puan Sari dengan perlahan pada mulanya dan semakin lama semakin laju. Dengusan dan keluhan Puan Sari semakin kuat. Gesekan antara batang Hamad dengan kelembutan dinding dalam kemaluannya membuatnya tewas pada keasyikan berhubung badan. Hamad kini menindih dan memeluk Puan Sari dan memberikannya ciuman penuh bernafsu. Payudara Puan Sari yang begitu gebu ini terasa begitu nikmat ditindih dengan dadanya.

Peluh yang membasahi dua tubuh ini seolah-olah hanya melincirkan lagi pelayaran mereka. Wajah Puan Sari yang masih bertudung labuh ini kelihatan begitu terangsang sekali. Gerakan demi gerakan oleh Hamad semakin laju. Tangan Puan Sari mula meremas-remas tikar mengkuang dan mula merintih kenikmatan.

Tangannya mula memeluk Hamad dan mula mencakar belakang Hamad. Meskipun terasa sakit Hamad, terus menerus mengenjut dan menekan sedalam-dalamnya kerana menyedar yang Puan Sari akan sampai ke puncaknya. Kemaluan Puan Sari terasa semakin basah dan semakin sempit. Kehangatannya membuatkan Hamad tidak lagi mampu mengawal lantas menghamburkan pancutan air maninya di dalam kemaluan Puan Sari. Puan Sari juga mengalami orgasmanya pada waktu yang sama. Kedua-duanya berpelukan erat dengan nafas termengah-mengah.

Hamad merasa cukup nikmat namun masih lagi belum puas dan masih lagi menindih tubuh mulus itu. Puan Sari mula serba salah di atas apa yang berlaku dan cuba untuk bangun. Namun Hamad lebuh pantas menahannya dan terus menciumnya dan berpelukan. Bersetubuh dengan wanita alim seperti Puan Sari yang hanya memakai tudung labuh benar-benar merangsang nafsunya. Puan Sari cuba membantah namun Hamad berkeras untuk terus memeluk dan terus mencumbuinya.

Hamad seperti dirasuk dan tidak mengendahkan orang orang yang ada disekeliling ketika menikmati tubuh Puan Sari walaupun suaminya ada di situ.

Pak Abu tersenyum bangga yang anak murid berjaya menundukkan Puan Sari di depan suaminya sendiri dan tiada sesiapa yang menentang akan perlakuan itu.

Aku bagaikan tidak percaya akan apa yang terjadi di hadapan ku sebentar tadi. Sorang isteri yang bertudung labuh disetubuhi dengan hebatnya dihadapan semua orang dan tidak seorang pun berkata apa apa malah masing masing asyik menikmati adegan yang telah pun berlaku. Bukan itu saja malah, Pak Abu dengan selambanya mempelawa sesiapa saja yang ingin turut serta dalam adegan yang seterusnya dengan Puan Sari.

Puan Sari yang baru saja menikmati kehebatan sengama dengan Hamad, akan disetubuhi oleh Ustaz Salih, abang kepada suami Puan shida yang juga sedang hebat di “rawat” oleh Pak Abu di sebelah Puan Sari. Puan Shida sedang di henjut hebat oleh Pak Abu sambil kedua buah dadanya yang montok dan besar itu di sedut dan di uli hebat oleh Kawan ku dan Suami Puan Sari.

Suami Puan Sari, Pak Wan, seolah olah tidak menghiraukan apa yang berlaku dengan isterinya, dia begitu asyik menikmati dan mencium buah dada Puan Shida yang besar dan montok sedikit berbanding dengan isterinya. Keasyikan itu sungguh menghairan kan kerana Pak Wan sedang khayal dengan isteri org yang juga isteri sorang ustaz.

Manakala Puan Sari tidak kurang juga hebatnya, dia sudah di setubuhi oleh 2 org lelaki selepas Hamad dan masih lagi bertenaga dan sedang di henjut oleh Ustaz Omar dengan penuh bergaya. Ustaz Omar betul betul menikmati persetubuhanya dengan Puan Sari seolah olah dia sedang menhenjut isterinya Puan Shida yang cantik dan berdada lebar itu. Puan Shida memang seorang yang cantik walaupun bertudung labuh. Dia menjadi tarikan ramai sewaktu di kampong dan ramai yang cuba meminangnya namun tidak berjaya dan hanya Ustaz Omar yang berjaya menikmati tubuh yang gebu itu

Jari jemari Pak Abu tidak henti henti memainkan pepek Puan Shida hingga bunyi gentelan itu dapat didengari dengan jelas dan kuat membuatkan Puan Shida meronta ronta menahan nikmat. Akhirnya Pak Abu merasakan seperti ada benda hangat sedang mengalir keluar dari celahan lubang cipap Puan Shida dan memang betul jangkaannya kerana tidak berapa lama selepas itu Puan Shida menjerit-jerit kecil kerana dia tidak mampu untuk membendung air mazinya lagi lalu memancutkannya dengan banyak sekali ke muka Pak Abu.

Pak Abu merasa sungguh seronok sekali, kenikmatan yang dicari-cari selama ini akhirnya datang juga apabila mukanya dibasahi air mazi Puan Shida. Puan Shida tersedu-sedu menangis, dia tidak tahu sama ada di terpancut air mazi dengan banyak sekali kerana benar-benar rela atau dia memang dia tidak dapat bertahan !!! Haahahaaahaahahaa, gelak Pak Abu sambil menghisap air mazi yang keluar dari celahan kemaluan Puan Shida yang masih basah dan merah itu,

Pak Wan kemudian mengangkat Puan Shida yang masih bertudung litup dan berkain jubah itu. Terketar-ketar Puan Shida apabila dia disuruh menonggeng oleh Pak Wan. Rupa-rupanya mereka ingin menutuhnya secara serentak.Pak Abu bersiap untuk menutuh punggung Puan Shida sementara Pak Wan berbaring di bawah tonggengan Puan Shida dan memasukkan koneknya ke dalam vagina Puan Shida. Koneknya agak mudah memasuki lubang vagina Puan Shida kerana ianya sudah licin dibasahi air mazi Puan Shida yang keluar akibat perbuatan Pak Abu tadi.

Apabila masuk sahaja kedua-dua batang konek itu ke dalam lubang jubur dan vagina Puan Shida secara serentak, dia pun merasai getaran seperti terkena elektrik, sangat sakit. Pak Wan dan Pak Abu terpaksa memasukkan perlahan-lahan batang konek mereka kedalam lubang vagina dan jubur Puan Shida secara serentak kerana lubang Puan Shida masih ketat lagi. Ohhhhhh..bestnya dapat cipap kau nie….sindir Pak Abu kepada Puan Shida, pasti lepas nie kau tak nak konek lain bila dah dapat kami punya, hahahahahahaa gelak mereka lagi.

Puan Shida hanya mampu menitiskan air matanya sambil termengah-mengah menahan gejolak nafsunya yang sedang diperkosa itu. Berdecup-decup bunyi henyakan batang konek Pak Abu dan Pak Wan menusuk masuk ke dalam vagina dan lubang jubur Puan Shida. Tangan mereka berdua pula tak henti-henti meramas buah dada Puan Shida yang agak besar dan bulat itu. Kenikmatan yang mereka rasakan tiada tolok bandingnya lagi sehingga tanpa disedari air mani mereka meleleh masuk ke dalam vagina Puan Shida yang sudah tidak mampu bersuara lagi kerana terlalu sakit dan lemah diperkosa mereka berdua.

Air mazi yang keluar dari lubang cipap Puan Shida beserta air mani yang dikeluarkan Pak Abu dan Pak Wan membuatkan batang konek mereka semakin lancar dan laju menusuk masuk ke dalam vagina Puan Shida yang semakin merelakan pemerkosaan yang berlaku terhadapnya ! malah dia sudah mula mengerang dan berpeluh akibat semakin terangsang. Puan Shida sudah tidak mampu menangis lagi malah dia terpaksa mengikut rentak ganas kedua pemerkosa itu kerana sudah tidak sanggup menahan sakit dan perit pemerkosaan itu.

Dia sudah pandai membalas ciuman bibir Pak Wan dengan penuh selera sambil membiarkan sahaja Pak Wan mengulum lidahnya tanpa melawan malah tangannya juga memeluk Pak Wan agar mereka lebih selesa lagi melakukan hubungan badan itu. Mulut Pak Wan begitu bernafsu melahap bibir manis Puan Shida sambil menghisap-hisap lidahnya dengan lahap sambil batang konek Pak Abu berdecap-decup masuk ke dalam liang vagina gadis alim itu sambil tangannya meramas-ramas buah dada milik Puan Shida. Di atas lantai rumah bersepah barang peribadi milik Puan Shida iaitu seluar dalam, coli, kain dalam dan stokin kakinya yang selama ini menutup rapi tubuh badannya dari penglihatan lelaki, cuma tudung kepala dan pakaian jubah labuhnya sahaja yang masih tidak dibuka.

Akhirnya Pak Abu dan Pak Wan telah mencapai orgasme mereka dengan dahsyat sekali. Pak Abu memancutkan air maninya dengan banyak sekali ke dalam rahim Puan Shida membuatkan gadis alim itu tersedu-sedu menahan sengsara dan ghairah namun didalam hatinya masih risau akan kemungkinan dirinya akan hamil.

Pak Wan pula menjerit-jerit seperti kerasukan kerana terlalu ghairah sambil mengoncang-goncangkan kemaluannya yang seperti hendak terburai lalu memancutkan air maninya yang melekit-lekit itu ke muka dan juga buah dada Puan Shida sambil menyapu-yapu keseluruh muka Puan Shida. Vagina Puan Shida kelihatan basah kuyup dan berlendir serta berwarna kemerah-merahan akibat diratap secara dahsyat oleh dua lelaki serentak.

Aku bagaikan berada dalam fantasi yang amat hebat apatah lagi ketika aku melihat tangan Puan Sari meraba-raba badan kawan aku tadi, Alias. Tangan Puan Sari sudah berjaya membuka zip seluar yang dipakai oleh Alias. Nampaknya Alias memberi kerjasama agar tidak menghampakan Puan Sari. Alias itu melucutkan seluar panjang yang telah dibuka zipnya oleh Puan Sari. Dia dapat membaca yang Puan Sari dah stim habis. Puan Sari membuka matanya dan melihat dengan penuh selera ke arah kemaluannya. Aku juga dapat melihatnya sedikit dari arah sisi. Kemaluan Alias memang hebat. Saiz 8" panjang dan garispusatnya 2 1/2". Aku merasa iri melihat zakar Alias dua kali ganda besar dan panjang berbanding kemaluanku. Dan memang begitu keras kelihatannya.

Aku lihat Puan Sari tersenyum melihat kemaluan Alias. Batang kemaluan yang berwarna gelap seperti kemaluan negro. Kepala kemaluannya berwarna merah gelap. Puan Sari begitu berselera melihat kemaluan Alias yang besar dan panjang itu. Puan Sari memandang ke arah mata Alias dengan penuh makna dan tersenyum menggoda dan puas kerana sebentar lagi akan dapat merasai kemaluan tersebut. Puan Sari yang masih berbaring di tengah ruang tamu menarik punggung Alias. Kemaluan Alias diurut-urutnya dengan perlahan-lahan. Alias tersenyum puas melihat Puan Sari mengurut kemaluannya. Tangan lembut Puan Sari bermain-main dengan batangnya.

Aku lihat kemaluan besar dan berurat itu makin tegang. Bagiku bentuk zakar Alias amat hodoh, tapi Puan Sari melihatnya dengan penuh bernafsu. Wajah Puan Sari yang bersinar penuh ghairah membuktikannya.

Kepala licin yang lembab itu dicium penuh ghairah oleh Puan Sari. Aku dapat melihat Puan Sari menyedut dalam-dalam aroma kepala zakar Alias. Agaknya bau kepala kemaluanku tidak seghairah bau kepala zakar Alias. Lama sekali dia mencium kepala licin dan batang hitam berurat. Telur Alias yang berkedut dan berbulu keriting itupun dicium penuh rakus. Badan dan paha Puan Sari bergetar dan berombak. Terangkat-angkat badannya menikmati aroma zakar Alias. Seterusnya Puan Sari menghisap-hisap kepala kemaluan Alias dengan penuh nafsu. Kekadang lidah-lidah Puan Sari bermain-main di sekitar kepala kemaluan Alias.

"Oooouuuughh..ooouhhhhh" Alias kesedapan bila Puan Sari menghisap dan menjilat-jilat kepala butuhnya yang juga dah mula mengeluarkan air mazi. Tangan Alias memegang kepala dan rambut Puan Sari dengan kuat.

Tiba-tiba Alias pula mengambil giliran dan memulakan tugasnya. Kedua paha Puan Sari dibuka luar dan kedua lutut ditekuk. Wajahnya rapat ke tundun Puan Sari. Tundun Puan Sari yang membukit itu diciumnya. Kemudian hidungnya turun ke celah rekahan bibir faraj. Bibir-bibir nipis yang lembab itu dihidu. Kemudian lidahnya dijulurkan dan indah Puan Sari menjadi sasaran. Klitoris Puan Sari yang telah tegang dijilat dengan rakus. Kemudian di sekitar bibir kemaluan Puan Sari. Kemaluan Puan Sari mulus tanpa sehelai bulu kerana sentiasa dicukur. Dan aku lihat Puan Sari telah klimaks untuk yang kesekian kali agaknya. Badan Puan Sari kejang dan tersentak-sentak dan sekitar kemaluannya telah basah dilimpahi air pukinya.
Seperti pengemis cinta Puan Sari meminta-meminta dan memadang ke arah Alias dan juga butuhnya dengan mata yang semakin layu tetapi penuh nafsu dan ghairah. Badan Alias ditarik-tariknya. Kasihan mendengar rayuan Puan Sari, Alias pun mengangkat dan mengangkangkan kedua-dua kaki Puan Sari sehingga lutut-lutut dan bahu Puan Sari hampir bersentuhan. Puan Sari sudah pasrah dan menunggu junaman batang kemaluan Alias yang sebentar lagi akan merodok dengan ganas. Puan Sari tak henti-henti memandang belalai Alias yang sedang menuju ke arah kemaluannya yang sudah dilimpahi oleh air pukinya yang banyak. Dan .. tiba-tiba kepala Puan Sari terangkat sedikit diikuti oleh punggungnya juga terangkat.

"Auuuuuuuuuuuwwwghhh.. mmmmmm . " hanya kedengaran jeritan dan lolongan dari mulut Puan Sari apabila kepala bulat licin Alias telah masuk separuh ke dalam lubang kemaluan Puan Sari. Kontras sekali warna belalai Alias dengan warna burit Puan Sari. Batang bulat hitam berurat terbenam dalam lubang merah di celah paha Puan Sari yang putih mulus. Mata Puan Sari terbeliak pertama kali menerima batang hitam. Dan seterusnya menujah terus ke dalam bahagian rahim Puan Sari. Pussy Puan Sari mengepit kuat batang Alias. Aku dapat lihat yang Puan Sari sedang menikmati sepuas-puasnya belalai Alias yang panjang dan besar itu. Dan sekali lagi ku lihat Puan Sari sedang klimaks. Kali ini Puan Sari klimaks dengan lama sekali. Mungkin Puan Sari benar-benar puas bila keinginannya selama ini telah terpenuhi. Puan Sari kejang dan klimaks untuk kali yang kelima.

Alias meneruskan aksinya. Aku dapat melihat dengan jelas batang hitam keluar masuk dalam lurah Puan Sari yang berwarna merah muda. Kontras sekali kulit Alias yang gelap dengan kulit Puan Sari yang putih. Aku lihat seperti gagak sedang bertenggek di atas bangau. Batang hitam tersebut terlihat berlendiran dan di selaputi buih putih. Tedengar bunyi crot, crot bila Alias melajukan tikamannya. Bulu-bulu dipangkal kemaluan Alias mengusap-usap bibir kemaluan dan indah Puan Sari. Puan Sari melonjak-lonjak punggungnya dan mengayak kiri kanan kerana terasa kelazatan. Paha Puan Sari bergetar dan kakinya menendang-nendang udara. Pahanya yang mulus itu rapat ke dada Alias.

Selepas setengah jam aku lihat Alias makin melajukan hentakannya dan sekali ditekan paling kuat dan terdengar Alias mengerang kuat. Punggungnya terhantuk-hantuk ke celah paha Puan Sari dan serentak itu juga sekai lagi Puan Sari menjerit kesedapan. Pancutan mani Alias yang kuat dan banyak tersebut menerpa ke pangkal rahim Puan Sari. Mata Puan Sari terbeliak menerima semburan manis panas kepunyaan Alias.

Kedua insan dihadapanku kelihatan lemas dan aksi mereka mengendur. Kemaluan Alias masih terendam dalam kemaluan Puan Sari. Terlihat zakar Alias masih keras. Alias membiarkan saja senjatanya terendam dalam terowong nikmat Puan Sari. Puan Sari terlentang lemah dan puas di atas tempat pembaringan. Selepas beberapa minit bila tiada lagi benihnya yang keluar, Alias menarik perlahan kemaluannya dari lubang kemaluan Puan Sari. Batang yang masih berlendir itu terjuntai separuh keras. Lubang nikmat Puan Sari masih ternganga selepas Alias menarik keluar batang balaknya. Cairan putih pekat terlihat meleleh keluar dari lubang burit Puan Sari.

Puan Sari yang terbaring bogel tersenyum puas kepada Alias. Tangannya memegang dan melurut belalai Alias yang terkulai melambai-lambai di celah paha Alias. Batang licin itu dilurut-lurutnya. Dengan senyuman puas Puan Sari menjilat batang berjuntai separuh keras yang masih berlendir. Aku terpegun melihat tindakan Puan Sari.

Aku tidak mahu ketinggalan dalam adegan seterusnya memandangkan hampir kesemua yang hadir mengambil bahagian kecuali aku. Memang tak dapat di bayangkan pada masa itu, kedua dua isteri alim bertudung labuh sedang berkerjasama menikmati permainan yg amat hebat ini.

Puan shida masih lagi sibuk di henjut – henjut oleh tiga orang murid Pak Abu bergilir gilir sambil mengeluarkan berbagai bunyi yang mengasyikan. Manakala Puan Sari tengah sibuk melayan Ustaz Salih buat kali kedua. Ustaz Salih betul betul ketagih dengan buah dada Puan Sari, dengan saiznya yang besar dan putingnya yang hitam dan panjang. Lama betul dia menjilat dan menyedut puting buah dada yang kanan dan kiri bergilir gilir seolah olah tidak mahu lepas. Puan Sari di dalam kenikmatan yang amat sangat bila buah dadanya di perlakukan begitu. Suaminya pun kalau bersama pasti akan menghisap dan menyedut dengan lama. Memang itulah kunci senggama Puan Sari. Dia pasti akan menyerahkan dirinya bila di perlakukan begitu. Seandainya ada sesiapa yg tersentuh atau terlanggar dengan dadanya secara tidak sengaja, pasti dia akan terasa getaran nikmat yg pertama kerana putingnya yang besar itu memang mudah terangsang dan seandai ada org yg pandai mengambil kesempatan pasti Puan Sari akan jadi miliknya pada masa itu, Cuma Puan Sari terselamat kerana dia bertudung labuh dan tidak ada org yang perasan.

Pernah satu ketika dia bersesak didalam komuter bersama dengan kanak kanak remaja serta para pelajar, buah dadanya asyik tergesel dengan lengan dan bahu orang yang berdiri, dia terasa amat terangsang sehingga terpaksa bergegas ke tandas selepas sampai ke perhentian kerana buah dadanya sudah pun mengeras terangsang dan pantatnya ber air. Kelakuan nya itu diperhatikan oleh remaja yg mengeselkan bahunya ke dada Puan Sari sambil menceritakan perihal itu pada 2 rakannya ada bersama.

Mereka mengekori Puan Sari hingga ke tandas dan memasukinya tanpa segan silu kerana waktu itu hari dah senja dan orang semuanya sibuk hendak pulang ke rumah masing masing tanpa menghiraukan org lain. Memang tiada org di tandas kecuali Puan Sari yg baru masuk utk melegakan dirinya dari luapan nafsu. Tindakan Puan Sari merangsang diri di bilik air dengan meramas buah dadanya sendiri di perhati dengan penuh asyik oleh tiga remaja tersebut.

Terkejut Puan Sari apabila terasa yg buah dadanya sedang diulit oleh tangan orang lain yang lebih dari sepasang malah dua pasang. Dia membuka mata dan melihat ada 3 remaja sedang meramas buah dada nya dengan hebat sambil memegang dirinya agar tidak melawan. Menyedari hakikat yg Puan Sari dalam keasyikan, salah seorang remaja tersebut dengan pantas menyingkap jubah labuh Puan Sari ke paras leher sambil di bantu oleh rakan rakan dan sepantas kilat menolak bra keatas buah dada yang sedang mengeras itu. Seronok bukan kepalang memandang terpampang di depan mata sepasang gunung kembar yg besar, putih, keras dengan puting – puting nya mengacung kedepan seolah olah meminta agar mereka di belai dan di hisap. Puan Sari cuba melawan namun sia sia kerana kedua dua puting besar buah dadanya sedang dihisap kemas dan kuat oleh kedua remaja yg rakus itu. Seorang menghisap ganas di kiri dan seorang lagi di kanan manakala seorang lagi sedang memegang Puan Sari agar tidak terlepas atau jatuh terduduk dek nikmat yang di terima.
Tangan tangan mereka meraba keseluruhan badan Puan Sari bagi menambah nikmat. Puan Sari sudah memasuki alam nikmat yang melupakan dirinya seorang isteri yang bertudung labuh dan selalu menjaga perlakuan dan tingkah laku setiap kali berhadap dengan bukan muhrim. Tapi kali ini Puan Sari tewas ketangan tiga remaja yg langsung tidak dikenalinya. Belum pernah dalam hidup nya diperlakukan bergitu oleh orang lain apatah lagi serentak dengan 3 remaja. Remaja yang layak di panggil anak kerna umur mereka sekitar 15 tahun dan 17 tahun dibanding dengan diri nya yang sudah berusia 37 tahun.

Walaupun Puan Sari tidak pernah berlaku curang atau mengalami keadaan sedemikian, namun dia tidak dapat melawan kerna buah dada nya sedang dihisap hebat dan memang itu lah kelemahan dia. Puan Sari memberi kerjasama yg cukup baik dan remaja – remaja tersebut memanafaatkan peluang itu secukupnya. Hampir 20 minit buah dada puan Sari dihisap serentak oleh 2 remaja tersebut dan berbangai bunyi yg dikeluarkan.

Belum sempat 3 remaja meneruskan aksi yang seterusnya memandangkan mangsa mereka sudah layu dan asyik yang teramat sangat, tiba tiba pintu bilik air dibuka dan masuk seorang pencuci tandas perempuan yg bertugas pada hari itu. Dia terkejut melihat seorang wanita bertudung labuh tapi sudah kusut tudungnya dan disingkap ke leher dan hampir separuh bogel memandangkan baju kurungnya sudah tersingkap ke atas dan memperlihatkan buah dada yang basah dihisap sedang dikerjakan oleh tiga remaja. Dia menjerit ketakutan dan remaja tersebut juga terkejut ketakutan. mereka terpaksa meninggalkan Puan Sari yg begitu memposana kan itu demi keselatan diri mereka. Walaupun peluang ini susah untuk diperolehi namun mereka terpaksa juga angkat kaki. Wanita pencuci tandas tersebut juga takut dan lari keluar demi menyelamatkan dirinya kerena sangkanya mereka sedang mengejarnya dan akan diperlakukan sedemekian rupa juga.

Teriakan perempuan tadi didengari oleh kawan kawan lelaki dia yg berasal dari Bangladesh dan mereka pun meluru ke tandas perempuan untuk mengetahui apa yg telah berlaku. bak kata perpatah, rezeki didepan mata jangan di tolak, begitujuga lah mereka bila mendapati Puan Sari sedang keasyikan itu mengusap usap sambil membelai dirinya untuk mencapai kemuncak nikmat kerana ketika di tinggalkan tadi dia hampir sampai kemuncak tapi terkejut dek teriakan wanita pencuci tandas.

Pemuda- pemuda Bangla yg terdiri dari Rakesh, Rajit dan Kumar terus menerkam ke arah Puan Sari bagi memastikan agar dia tidak berteriak dan membuat bising, sambil terus membelai Puan Sari yang separuh bogel it. Rajit dengan pantas menbelai dan mengusap lantas menghisap buah dada Puan Sari yg sedang keras dan besar itu, kedua dua puting buah dada Puan Sari dirapatkan agar mudah untuk dihisap serentak. ianya memang mudah memandangkan buah dada Puan Sari besar bersaiz 36C ditambah pulak dengan putingnya yang besar dan panjang, sebaik saja kedua dua puting itu masuk kedalam mulut Rajit dan di sedut keras dan pantas, Puan Sari terus mencapai kemuncaknya yang pertama dan pantatnya sudah pun ber air hebat. Rakesh yang ada dikangkang tidak sempat menarik seluar dalam Puan Sari ketika itu dan seluar itu terus basah.

Pemuda- pemuda Bangla yg terdiri dari Rakesh, Rajit dan Kumar terus menerkam ke arah Puan Sari bagi memastikan agar dia tidak berteriak dan membuat bising, sambil terus membelai Puan Sai yang separuh bogel itu Rajit dengan pantas menbelai dan mengusap lantas menghisap buah dada Puan Sari yg sedang keras dan besar itu, kedua dua puting buah dada Puan Sari dirapatkan agar mudah untuk dihisap serentak. ianya memang mudah memandangkan buah dada Puan Sari besar bersaiz 36C ditambah pulak dengan putingnya yang besar dan panjang, sebaik saja kedua dua puting itu masuk kedalam mulut Rajit dan di sedut keras dan pantas, Puan Sari terus mencapai kemuncaknya yang pertama dan pantatnya sudah pun ber air hebat. Rakesh yang ada dikangkang tidak sempat menarik seluar dalam Puan Sari ketika itu dan seluar itu terus basah.

Perbuatan Ranjit menghisap kedua dua puting buah dada Puan Sari secara serentak dengan hisapan yang kuat memang tidak disangka oleh Puan Sari. Ianya kali pertama kedua dua putingnya di hisap serentak. Suaminya tidak pernah menghisap sebegitu rupa walaupun buah dadanya besar 36C dan suaminya sememangnya kaki gila tetek besar. Suaminya selalu juga membuat perkara yang berani dengan menghisap puting buah dada Puan Sari ketika baru sampai ke tangga rumah tanpa menghirau orang yang lalu lalang atau pun jiran sebelah ( rumah kampong yang rapat – rapat ). Sebaik saja sampai ke rumah dia akan mengejar Puan Sari dan akan menangkap Puan Sari sebelum sampai ke pintu rumah dan terus mengomoli dan menyingkap tudung serta baju kurung bagi mengeluarkan buah dada yg besar itu dan menghisapnya di situ utk seketika. Puan Sari pastinya akan kesedapan dan membengkok ke belakang secara spontan dan mempamirkan secara jelas buah dada yg sedang dihisap oleh suaminya. Kalau buah dada kanan dihisap maka buah dada kiri akan jelas dapat dilihat oleh sesiapa yang ada disitu dan begitulah sebaliknya. Begitulah rutin setiap minggu cuma belum sampai ke peringkat berprojek di tangga lagi. Entah apa tujuanya pun tiada siapa yg tahu. Yang pastinya ianya satu tayangan lucah percuma utk sesiapa yg ingin melihatnya walaupun kanak kanak atau remaja, malahan orang tua. Tiada siapa yang ingin menegur. bukan senang nak tengok wayang percuma ( live ). Tidak hairan ramai tetangga yg menaruh hasrat utk menikmati tubuh Puan Sari akibat dari tayangan percuma tersebut. Bayangkan seorang isteri yg bertudung labuh didedahkan buah dada nya yg besar dan keras beserta puting yang panjang dan besar oleh suaminya sendiri utk tatapan umum dalam keadaan yang mengasyikan dengan bunyi bunyian. Siapa boleh tahan. Apatah lagi kalau isteri sendiri tidak sehebat Puan Sari. Walaupun beratus kali bersama dengan suaminya, namun tidak sekali pun buah dadanya di perlakukan seperti Rajit. Memang luar biasa nikmatnya. Mata Puan Sari seolah olah terbelalak keseronokan, tiada bandingan, sudah sampai ke langit mungkin Puan Sari.

Melihatkan Puan Sari yang keasyikan, ketiga tiga Bangla memperhebatkan serangan seksual terhadap Puan Sari. Mereka mesti melakukanya cepat kerna masa tidak menyebelahi mereka, tambahan pula mereka ada di dalam tandas wanita. Bila bila masa ajer akan ada orang yg akan masuk ke dalam. Mereka bergantian bertukar posisi agar semuanya dapat mengambil bahagian dan dapat merasa kehebatan tubuh Puan Sari secara total dan bergilir gilir. Puan Sari sudah tidak dapat diselamatkan lagi, ketiga tiga Bangla bagaikan dirasuk hantu memuntah sperma mereka kedalam lubang vagina Puan Sari. Berdas das tembakan dilepaskan oleh setiap seorang yg sudah setahun lebih tidak bersama dengan perempuan. Habis basah tudung dan baju serta kain Puan Sari di amuk oleh bangla bangla gersang.

Puan sari di biarkan terbaring keletihan di dalam tandas tanpa membetulkan pakaiannya. Ranjit dan kawan kawan berlalu pergi dengan hati yg puas selepas berkenduri dengan wanita manis berjilbab. Ternyata satu pengalaman yang luar biasa dan hanya datang sekali dalam hidup.

Setelah 20 minit berlalu, Puan Sari tersedar dari keletihanya dan cepat cepat membersihkan diri memandangkan waktu sudah hampir senja. Dia harus segera pulang, nanti akan di khuatiri oleh suaminya pulak. Apa yg telah berlaku dipendam saja dulu memandangkan perkara yg pertama harus dilakukan adalah berangkat pulang sebelum suaminya. Apabila di fikirkan rasanya celaru tetapi utk memberitahu suaminya apa yg telah terjadi adalah satu kesilapan. Mana ada suami yg mahu dengar atau terima hakikat yg isterinya telah di perkosa secara bergilir gilir oleh 3 remaja dan 3 bangla. Sesuatu yg amat payah nak di terima oleh para suami. Setelah di fikirkan masak masak, Puan Sari mengambil keputusan utk tidak memberitahu suaminya.

Setibanya di rumah, suaminya masih belum pulang. Peluang ini di gunakan sepenuhnya oleh Puan Sari untuk membersihkan dirinya agar tidak dapat di ketahui oleh suaminya sambil memikirkan peristiwa yg dasyat tadi. Tidak pernah dirinya di perkosa begitu apatah lagi oleh sebilangan org yg ramai secara bergilir gilir. Malahan Puan Sari dapat merasakan kenikmatan yg tak terhingga yg belum pernah dia kecapi selama ini. Rupa rupanya seronok juga di perkosa asalkan tidak dikasari. Dia bersyukur kerna tiada kesan kesan fizikal pada tubuhnya kecuali di sekitar buah dadahnya yg menerima asakan yg hebat, namun begitu Puan Sari juga mendapat pengalaman baru dimana kedua dua puting buah dadanya di hidap secara serentak dan pengalaman dan nikmat itu tidak terhingga hebatnya. Mahunya agar dia senantiasa di perlakukan begitu. Sambil dia termenung mengenangkan peristiwa yg baru berlaku itu, secara tidak sedar dia sendiri sedang merangsang diri dengan memiling miling puting buah dadanya sendiri sambil perlahan lahan mengeluarkan suara yg mengasyikan.

Tanpa Puan Sari sedari, setiap perbuatan dan tingkah lakunya di dalam rumah sedang di intai oleh jiran tetangganya, Rosdi, yg menjadi penonton tetap sendiwara Puan Sari dan suaminya di atas tangga setiap kali suaminya melahapkan buah dadanya di luar rumah. Rosdi adalah bekas seorng askar yg bersara awal utk menceburi bidang perniagaan tapi tidak berapa berjaya. Banyak masanya dihabiskan di rumah sambil mengintai Puan Sari. Dia ada menaruh hasrat utk menikmati tubuh Puan Sari suatu hari. Setiap kali melihat buah dada Puan Sari yg besar dan keras di ramas dan di sedut, dia pasti tidak akan keruan dan jiwa meronta ronta utk turut serta dalam adegan tersebut.

Tapi hari ini peluangnya terbuka luas kerna suami Puan Sari masih belum pulang dan Rosdi dapat mengintai Puan Sari di dalam bilik air bermain dengan dirinya. Rezeki katanya. Dia harus bertindak cepat sebelum suami Puan Sari pulang. Menggunakan kepakaranya sebagai askar, dia berjaya memecah masuk kerumah Puan Sari tanpa di sedari dan perlahan pelahan menuju ke bilik air. Pada ketika itu, Puan Sari baru melangkah keluar dengan hanya memakai sehelai tuala yg membalut bahagian bawah pusat dan membiarkan dada nya terlanjang. Melihatkan Puan Sari yg separuh bogel, Rosdi tanpa berfikir panjang terus menerkam dari belakang dan tangan dengan pantas meramas buah dada Puan Sari utk menundukankan agar tidak melawan. Cepat dia dapat menguasai buah dada Puan Sari maka cepatlah Puan Sari akan jadi miliknya……

Tanpa Puan Sari sedari, setiap perbuatan dan tingkah lakunya di dalam rumah sedang di intai oleh jiran tetangganya, Rosdi, yg menjadi penonton tetap sendiwara Puan Sari dan suaminya di atas tangga setiap kali suaminya melahapkan buah dadanya di luar rumah. Rosdi adalah bekas seorang askar yg bersara awal utk menceburi bidang Perniagaan tapi tidak berapa Berjaya. Banyak masanya dihabiskan di rumah sambil mengintai Puan Sari. Dia ada menaruh hasrat utk menikmati tubuh Puan Sari suatu hari. Setiap kali melihat buah dada Puan Sari yg besar dan keras di ramas dan di sedut, dia pasti tidak akan keruan dan jiwa meronta ronta utk turut serta dalam adegan tersebut.

Tapi hari ini peluangnya terbuka luas kerna suami Puan Sari masih belum pulang dan Rosdi dapat mengintai Puan Sari di dalam bilik air bermain dengan dirinya. Rezeki katanya. Dia harus bertindak cepat sebelum suami Puan Sari pulang. Menggunakan kepakaranya sebagai askar, dia Berjaya memecah masuk kerumah Puan Sari tanpa di sedari dan perlahan pelahan menuju ke bilik air. Pada ketika itu, Puan Sari baru melangkah keluar dengan hanya memakai sehelai tuala yg membalut bahagian bawah pusat dan membiarkan dada nya terlanjang. Melihatkan Puan Sari yg separuh bogel, Rosdi tanpa berfikir panjang terus menerkam dari belakang dan tangan dengan pantas meramas buah dada Puan Sari utk menundukankan agar tidak melawan. Cepat dia dapat menguasai buah dada Puan Sari maka cepatlah Puan Sari akan jadi miliknya. Dia amat mengetahui akan hal itu hasil dari intipan dan tayangan yg di tonjolkan oleh Puan Sari dan suaminya setiap kali beradegan dia atas tangga.

Dengan lembut tapi pantas, Rosdi membelai belai buah dada Puan Sari di sebelah kanan dan kiri sambil bibirnya mencium tengok dan belakan Puan Sari yg baru selesai mandi, tanpa menyedari hakikat yg Puan Sari sudah pun diperkosa oleh beberapa org secara serentak pada hari itu juga. Buah dada Puan Sari makin mengeras dan putingnya semakin memanjang dan membesar, menandakan Puan Sari semakin asyik dan tidak dapat menyelamatkan dirinya laginya. Dia sudah mencapai peringkat dimana dirinya sudah tidak dapat dikawal secara rasional lagi dan ini amat mengembirakan Rosdi, akhirnya cita cita dan hasratnya nya akan tercapai pada hari ini juga, sudah agak lama dia menunggu peluang dan membilang hari sambil merancanakan peluang ini.

Mendengarkan Puan Sari yang mula mendesah, Rosdi pun memalingkan tubuh Puan Sari dan mula mengucup bibir Puan Sari secara lembut agar ianya dapat dinikmati bersama sambil mengharapkan agar Puan Sari member respon yg di harapkan. Bibir Puan Sari ternyata teramat lembut dan sungguh enak dan sedap dicium sambil disedut lembut. Tindakan itu dibalas oleh Puan Sari dengan baik sekali, dia mula membalas setiap ciuman yang di berikan, menghangatkan lagi suasana. Tiada lagi di fikiran nya yang dia adalah seorang isteri yang bertudung labuh, yang menjaga kehormatannya hanya untuk suaminya sahaja. Apatah lagi setelah dia di perkosa bergilir gilir org mat mat bangla di dalam tandas wanita.

Rosdi memperhebatkan rangsangan pada Puan Sari agar penyerahan menjadi seratus peratus. Ciumanya beralih kebawah tengok hingga ke dada dan terus melekap pada puting buah dada yg besar itu. Ianya memang idaman Rosdi buat sekian lama, akhirnya jatuh jua kedalam mulut nya. Dengan lembut tapi kemas puting kanan di hisap dan di sedut manakala yg kirinya di gentel gentel utk memberi kepuasan maksimum. Puan Sari sudah hanyut dalam kesedapan dan Rosdi memang mengetahuinya. Berbagai gaya sedutan dan ramasan yang digunakan dalam usaha merealisasikan segala bayangan didalam kepalanya ketika dia menonton adegan Puan Sari dengan suaminya. Lama sungguh rosdi menghisap, kalaulah buah dada Puan Sari mempunyai susu, sudah lama ianya kering namum rosdi masih lagi menghisap. Tangan nya mula membuka ikatan tuala di pinggang Sari agar mudah utknya membelai pantat yg sudah pun lenjun dek air kasih.

Tangan Rosdi mula mengusap kemaluan Puan Sari yang kelihatan membukit itu. Tangan Rosdi terus telah menikmati kekenyalan bukit kemaluan Puan Sari

Tidak sabar lagi, Rosdi terus membenamkan wajahnya di kemaluan Puan Sari. Lidah Rosdi terjulur menjilati kelentit yang menonjol di antara bibir kemaluan Puan Sari. Saat lidahnya mulai menyapu kelentit Puan Sari tiba-tiba pinggulnya menggelinjang diiringi desahan puan Sari yg alim bertudung labuh ini.

Belahan bibir kemaluan Puan Sari dengan kelentit yang menonjol di tengahnya, terlihat semakin nampak jelas. Bulu-bulu kemaluan yang tercukur rapi di bukit kemaluan ibu alim ini juga terlihat semakin jelas. Melihat pemandangan indah di selangkang Puan Sari, membuat Rosdi menjadi semakin tidak sabar.


Bibir kemaluan Puan Sari terlihat merekah kemerahan dengan kelentit menonjol kemerahan di tengahnya. Rosdi menjadi sangat terangsang melihat hal ini. Dengan bernafsu, Rosdi menghirup dan menjilati cairan kenikmatan Puan Sari yang menetes dari kemaluannya.Rosdi merasa paha Puan Sari bergetar lembut ketika lidah Rosdi mulai menjalar mendekati selangkangnya.
Puan Sari menggeliat kegelian ketika akhirnya lidah itu sampai di pinggir bibir kewanitaannya yang telah terasa menebal. Ujung lidah Rosdi menelusuri lepitan-lepitan di situ, menambah basah segalanya yang memang telah basah itu. Temengah-mengah, Puan Sari mencengkeram rambut Rosdi dengan satu tangan, seolah olah cuba menghalang Rosdi dari meneruskan perbuatan itu.


Rosdi segera menjilat di daerah yang paling sensitif milik Puan Sari . Puan Sari mengeliat hebat ketika lidah dan bibir Rosdi menyusuri sekujur kemaluan ibu alim ini. Mulut wanita ini mendesah-desah dan merintih-rintih saat bibir kemaluannya di kuak lebar-lebar dan lidah Rosdi terjulur menjilati bagian dalam kemaluannya. Ketika lidahnya menyapu kelentit Puan Sari yang telah mengeras itu, Puan Sari merintih hebat dan tubuhnya mengejang sehingga terangkat.

Rosdi terus mengunyah-ngunyah kemaluan Puan Sari beberapa saat yang membuat ibu alim bertudung labuh ini mengerang dan merintih. Rosdi mula menggeselkan batangnya pada kemaluan Puan Sari.. Perlahan-lahan Rosdi menekan batang ke ruang yang terasa hangat dan sempit itu. Kemaluan Puan Sari telah pun cukup basah untuk memulakan hubungan seksual. Rosdi menekan perlahan-lahan dan menarik kembali. Tindakan Rosdi itu diiringi dengan keluhan daripada Puan Sari.

“Ahhh..Ahh...” rintih Puan Sari dengan nafas tersekat sekat. Sememangnya kemaluan Puan Sari terasa sempit sekali seperti anak gadis. Rosdi semakin garang lantas membenamkan keseluruhan batangnya ke dalam kemaluan Puan Sari. Puan Sari tersentak dan cuba sedaya upaya untuk menyediakan dirinya dengan kemasukan batang yang berlainan saiz dari milik suaminya ini..

Rosdi mula mengenjut kemaluan Puan Sari dengan perlahan pada mulanya dan semakin lama semakin laju. Dengusan dan keluhan Puan Sari semakin kuat. Gesekan antara batang Rosdi dengan kelembutan dinding dalam kemaluannya membuatnya tewas pada keasyikan berhubung badan. Rosdi kini menindih dan memeluk Puan Sari dan memberikannya ciuman penuh bernafsu. Payudara Puan Sari yang begitu gebu ini terasa begitu nikmat ditindih dengan dadanya.

Peluh yang membasahi dua tubuh ini seolah-olah hanya melincirkan lagi pelayaran mereka. Wajah Puan Sari kelihatan begitu terangsang sekali. Gerakan demi gerakan oleh Rosdi semakin laju.

Tangannya mula memeluk Rosdi dan mula mencakar belakang Rosdi. Meskipun terasa sakit Rosdi, terus menerus mengenjut dan menekan sedalam-dalamnya kerana menyedar yang Puan Sari akan sampai ke puncaknya. Kemaluan Puan Sari terasa semakin basah dan semakin sempit. Kehangatannya membuatkan Rosdi tidak lagi mampu mengawal lantas menghamburkan pancutan air maninya di dalam kemaluan Puan Sari. Puan Sari juga mengalami orgasmanya pada waktu yang sama. Kedua-duanya berpelukan erat dengan nafas termengah-mengah.

Rosdi merasa cukup nikmat namun masih lagi belum puas dan masih lagi menindih tubuh mulus itu. Puan Sari mula serba salah di atas apa yang berlaku dan cuba untuk bangun. Namun Rosdi lebih pantas menahannya dan terus menciumnya dan berpelukan. Bersetubuh dengan wanita alim seperti Puan Sari benar-benar merangsang nafsunya. Puan Sari cuba membantah namun Rosdi berkeras untuk terus memeluk dan terus mencumbuinya.

Demikian kejadian yang disedari malah disukai oleh Puan Sari. Sampai bila? Takdir yang menentukan